Simpanan Masa Depan, Tolong Tekan ye..^_^

Sabtu, 22 Januari 2011

Tersenyum Gembira


Walau aku dan dia berjauhan,namun hubungan kami sudah hampir dua tahun. Ramai yang tidak percaya dengan cinta kami berdua. Mereka sangka cinta jarak jauh takkan bertahan lama. aku hanya sekadar tersenyum apabila ada yg tidak percaya. Aku bahagia dengan adanya dia. Memang jarak kami jauh,tpi tetap dekat dihati. Laut China Selatan menjadi pemisah antara kami. Kata orang sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula cinta kami berdua. Dugaan nya sama hebat dengan cinta jarak dekat. tpi kami sentiasa berfikiran positif, saling jujur, dan saling percaya antara satu sama lain. Contohnya apabila jauh kami dapat mengelakkan daripada berlakunya perkara yang tidak sopan seperti berpegangan tangan dan yang sama waktu dengannya. hehehe. Mungkin pelik kan??tpi itulah cinta kami. Setiap hari aku dan dia lakukan rutin yang sama, sampai kan pesanan yang sama. hahaha. Memang kelakar dan pelik. Bayangkan lah dah dekat dua tahun tapi kami berdua tak pernah rasa bosan. Setiap pergaduhan yang terjadi dah selesai pasti aku akan makin menyayanginya. Semoga kami berdua diberi kesabaran oleh Allah S.W.T untuk melalui dugaan yang Dia berikan. Insya Allah..

0 comments :

Catat Ulasan