Simpanan Masa Depan, Tolong Tekan ye..^_^

Sabtu, 20 Julai 2013

Saat-Saat Majlis Anugerah President List

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..
Sementara zakiah nak tggu waktu berbuka dan dengan keadaan internet yang baik, zakiah memutuskan utk mengupdate entry tntng majlis anugerah semalam..hehehe..ingt nk buat semalam tpi ntah knpe rasa penat dan ngantok..mungkin sebab bnyk bnda nk kne buat dari pagi smpai tghri pasal msjlis anugerah..ptg plak kelas dan kne hntr assignment..pastu zakiah study sekejab..last2 trus tido..
 
Infromation to all my readers, kelmarin adalah hari anugerah president list yang dianjurkan oleh pihal kolej zakiah..so, zakiah jugak salah seorang yang menerima anugerah tu..hehehe..zakiah dapat utk sem 2 dengan sem 3 sebab dia buat untuk sesi "Okt 2011 dan Jun 2012"..Alhamdulillah atas anugerah yang zakiah dpt..
Isnin dan Selasa zakiah ade exam...so, wish me luck k..:).kat bawah nie ade gambar-gambar yang zakiah ambik masa majlis anugerah berlangsung..maaf lah, gambar tak lawa sangat cz guna hp X10 mini pro sony je..huhuhu..
 
 
bersama dengan roommate tersayang..kak Tina..

nie masa otw nk balik..

guna camera 360..hahaha..nmpk tak perbezaannya..


kurus tak zakiah??hehehe..pakai kebaya gitu..

nie dkat dekan hall..

ala ala mcm konvo pegang scroll..hehehe

dengan Bff zakiah aka mcm abng dah bgi zakiah..

nie plak Bff zakiah, Faiqah..

nie je yg sempat zakiah dapat rakamkn..hehehe..semoga zakiah dan sahabat2 zakiah akn terus berjaya..k la..nk bebuka dah..bler zakiah free, kita akn bertemu kembali dilaman blogger..^.^V
Wassalam...

1 comments :